زیبایی به چه قیمتی ؟؟

زیبایی به چه قیمتی ؟؟

آیا تا به امروز به جمله ی بالا فکر کرده اید ؟

به راستی که این روزها زیبایی معنای حقیقی و ارزشمند خود را از دست داده است ، و چه بسیارند کسانی که اعتماد به نفس از دست رفته ی خو را با روی آوردن به سمت عمل های زیبایی افراطی جستجو می کنند.

اگر خانوم هستید به هزینه های زیبایی شخصی خودتان فکر کنید و محاسبه کنید که ماهانه و سالانه چه مقدار از پول و درآمد خود را صرف ظاهر خود می کنید .

ناتالی تیلور مشاور مالی رفتاری می گوید : صرف هزینه های زیاد برای محصولات زیبایی گران قیمت غالباً با این باور صورت می گیرد که ظاهر ما زندگی و درون ما را دگرگون خواهد کرد .

ما گمان می کنیم که با تغییر ظاهرمان شایستگی خود را تغییر و یا افزایش می دهیم ، برای مثال شما ممکن است فکر کنید که اگر بتوانید 10 کیلوگرم وزن کم کنید احساس خوشبختی خواهید کرد و مردم بیشتر به سمت شما جذب خواهند شد ، اما حقیقت این است که این یک باور کاملاٌ اشتباه است و شما باید خود را همانطور که هستید و بر اساس ارزش های درونی تان دوست داشته باشید .

عمل های زیبایی افراطی گاهاً آسیب های زیان بار غیرقابل جبرانی را به همراه دارد به جای اینکه برای زیباتر شدن متحمل هزینه های گزاف شوید خود را بپذیرید و محصولات مراقبتی و آرایشی با کیفیت را جایگزین آن نمایید.

توجه داشته باشید که ما قصد نداریم بگوییم که مخالف عمل های زیبایی هستیم بلکه به دنبال راه هایی هستیم که از نظر هزینه برای شما به صرفه تر باشند و این عمل های سنگین را به حداقل برساند .

امروزه محصولات آرایشی و مراقبتی بسیاری برای پوست وجود دارد که با کمی تحقیق ومطالعه درمورد برند مورد نظر می توانید اطلاعات جامعی درباره ی آن ها به دست آورید.

برند آرایشی با کیفیت نیولنسین با تحقیقات به عمل آورده در خصوص انتظارات خانوم ها از آرایش خود محصولاتی به بازار عرضه کرده است که نیازهای آن هارا مرتفع نماید .

نیولنسین پوشش کاملاً زیبایی را ارائه می دهد ، دوام بالایی دارند و در پایان روز می بینید ظاهری بدون نقص و درخشان دارید ، استفاده از محصولات نیولنسین بسیار آسان بوده و در برابر گرما ، تعریق ،رطوبت مقاوم است .

چه در خانه و محل کار باشید و چه در سالن ورزشی محصولات با کیفیت نیولنسین به اندازه ی شما عملکرد بالایی خواهد داشت .

کیفیت در مرکز هرکاری است ، هدف برند نیولنسین این است که همیشه محصولات آرایشی متناسب با بالاترین استانداردهای کیفیت را به شما ارائه دهد.

برای تولید یک محصول آرایشی با کیفیت ، انتخاب دقیق مواد اولیه و بسته بندی محصولات با کالیبر بالا ضروری است ،ما دانش و وقت خود را به کار می گیریم تا اطمینان پیدا کنیم که همه از بهترین کیفیت و مطابق با انتظارات شما هستند .

دلیل موفق بودن برند نیولنسین این است که همیشه رضایت و سلامت و زیبایی شما را اولویت خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *