رژ لب

رژ لب

بهتر است بدانید که یکی از قسمت های صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارند داشتن لب های زیبا و جذاب می باشد . رژ لب یکی از دوست داشتنی ترین و پر مصرف ترین لوازم آرایشی خانم ها می باشد.

می توان گفت که امروزه بیشتر خانم ها بدون شک یک رژ لب را در کیف خود دارند . رژ لب به صورت روحی تازه می بخشد و چهره را شاداب نشان می دهد.

محبوبیت زیاد رژ لب در بین خانم ها به این دلیل است که درزمان هایی که فرصت کافی برای میکاپ ندارید ، یک رژ لب چهره ی شما را کاملاً سرحال می آورد و می تواند نقش یک آرایش کامل را ایفا کند.

رژ لب به لب هایتان فرم می دهد و زیبایی آن را دو چندان می کند و ایرادات احتمالی لب ها را اصلاح می کند و با رنگ زیبا و متنوع بین چشم و لباس شما تعادل برقرار می کند . همه دوست دارند که لبخند زیبایی داشته باشند اگر از رنگ مناسب برای خود استفاده کنید لبخندی زیباتر و درخشان تر خواهید داشت.

ویژگی رژ لب خوب چیست؟

رژ لبی است که فاقد سرب و مواد مضر باشد و جلوی خشک شدن لب های شما را بگیرد خواص ضدالتهابی و ضد باکتریایی داشته باشد .

یک رژ لب خوب دارای لوسیون ، ویتامین های مختلف ، روغن ، رنگدانه و موم می باشد که فواید زیادی برای لب دارند. همچنین کامل ترین پوشش دهی و بیشترین ماندگاری را داشته باشند ،

همیشه لوازم آرایش خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید و توجه داشته باشد که تاریخ تولید و انقضا داشته باشد.

ویژگی رژ لب با کیفیت نیولنسین چیست؟

رژ لب جامد نیولنسین با ترکیبات خود علاوه بر اینکه باعث زیبایی لب های شما می شود به لطافت و حفظ جوانی آن نیز کمک می کند ، موم عسل موجود در این رژ لب های با کیفیت نیولنسین نرم کننده ی بسیار مناسبی برای لب به شمار می رود و دارای خواص ضد التهابی ، آرام کننده ی پوست و ضد باکتریایی است.

چه رنگی برای چه پوستی مناسب است؟

برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب باید به جنس و رنگ پوست خود توجه کنید . خانم هایی که پوست صورت نسبتاً تیره ای دارند بهتر است از رنگ های قرمز تیره و گوجه ای براق استفاده کنند.

و برای خانم هایی که پوست روشن تری دارند رنگ های صورتی ، قهوه ای روشن و آجری مناسب تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *